Början på nytt??

Kanske ska ta och börja med skrivandet igen?
Vet inte, men just nu kändes det som att jag ville skriva ett par rader iallafall :)

Här är det en så kallad seg morgon idag, ungarna är fortfarande naken
och jag har inte torkat av bordet och diskat undan frukosten.
Men idag finns det inga krav heller, inget dagis och inget HC-besök, har inte lovat någon att ses.
Det enda som är, är att det ska packas så vi är klara när pappsen kommer
hemfrån jobbet så vi kan fara till brunflo då :)
Så jag kan ju hoppas på att pojkarna är lugn NÅN gång under dagen så jag
kan tänka på att få det gjort.

Hade tvättstugan till sent igår kväll oxå, så jag har tvätt att ta hand om :)

Nu ska jag försöka ta oss ut en sväng i friskluften innan man börjar
med allt stök, så slänger in en bild på mina storpojkar :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback