seg morgon

Hojhoj!
Just nu gör jag inget speciellt.
Kimmie tog å somna på väg hem fran dagis och fortsatte med det när jag la han i sängen, så nu är det dölugnt här.. FÖR lugnt! Blir rastlös när ingen av dom använder mig som klätterställning, springer runt och skriker utan anledning, river ner blommorna, Bråkar med varandra eller klättrar i bokhyllan.

Sitter och kollar lite på kläder, och jag funderar fan på att köpa en knallrosa Nova-Star mössa till theo. Han hade vart så jävla frän i en sån, men hans far hade blivit vansinnig om jag köpte nå mer till han nu :P Dessutom skulle den inte passa till något över huvud taget av hans vinterkläder, Han skulle isf haft en helsvart eller en ljusblå vinterlacka, och han har redan typ 5 uppsättningar av vinterkläder..


Nu må jag ringa nicole innan jag blir så rastlös att ja klättrar på väggarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback