Huvudvärk och utpumpad

Har inte fått nå sömn just på 2 nätter nu, så har man hållit igång fullt på dagarna, det börjar kännas nu så jag har en svag aning om att det blir en tidig kväll.

Natten till igår vart inte direkt många timmar och sen jobba jag till närmare kl 24.00 inatt, plus att jag gick förbi hos emelie när jag sluta och prata en sväng. När jag väl kom hem pratade jag med lasse i lurn i en och en halv timme innan jag la mig :P

Så vakna ju barna som vanligt imorse, -Bara att kliva upp å le :)
Så idag har vi varit på folkan och halloween-pysslat och förberett inför discot imorn =)
Ungarna fick ha lite disco med musik och färgskiftande lampor. Theo satt inte en sekund! han kuta omkring som en galning och hoppade till musiken och var hur glad som helst över att få träffa många kompisar från dagis :)

Han ligger nu och SOVER!! Tvärslocknade efter middagen, tyvärr.. Det lär ju leda till att kan vaknar vid 4-5 tiden imornbitti och menar på att vi ska vara lika pigga som han! Men iof.. Somna han så pass tidigt (och kimmie somnar snart han med för den delen) så är det lättare att komma i säng tidigare själv. För anledningen till att man blir vaken så länge är ju för att man ska hinna göra allt på kvällen som man inte kan medan barna är vaken. Diska efter maten till exempel.. Fixa med papper, städa, planera och lägga upp morgondagen och försöka koppla av lite själv.


Lite bilder :) ♥











Sista bilden är en av theos egopixlar :P

Kommentarer
Postat av: Carolina

Finaste pojkarna. :) <3

2011-11-04 @ 19:42:57
URL: http://acarolinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh tomte å peppis:-D sött:-D

2011-11-04 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback