Älskart!

Älskar mitt liv just nu, har min underbara karl, som gett mig mina underbara kidz!
Har ett hem som blir mer och mer färdigt, Snart är kimmie på dagis så man får komma tillbaka till jobbet på riktigt :) Även om jag älskar att vara hemma med mina barn blir jag så fruktansvärt rastlös när jag inte får jobba!

Om 2 månader hoppas jag att det är klart här hemma med allt som ska göras. Tänkte försöka spackla och måla vårt sovrum imorn medan Theo är på dagis och älskling på jobbet. Det är då det brukar hända grejer ;)


Undra varför jag skriver så lite?? Tror jag glömmer bort, eller att jag inte har tid, eller att jag inte har nåt att skriva.. men jag funderar på att bli bättre och försöka skriva så mycket som möjligt :)

Nu ska vi försöka få till nån lunch och invänta Magnus och lillnathalie och jultidningar :) Dom är alltid lika kul när dom kommer för man glömmer alltid vad man köpt :P



Bjuder på denna så länge, ganska gammal men det kommer nyare inom kort.
Har inte orkat lä´gga över från kameran än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback