va e morsdag?

sitter och snackar med larskemi i lurn.
Kom precis ut ifrån Theo som precis har somnat efter mycket stök och bök.
Speciellt eftersom inte kimmie heller ville sova :P

Ikväll har vi varit ut på en promenad, det vart ju så fint väder :)
Väntar fortfarande på att älskling kommer hem så man kan få krypa ner i en varm säng och mysa lite, så jag ska bara städa en massa först ;P

Imorn är det ju morsdag... Förväntar mig inte ens ett grattis, ingen kommer att kmma ihåg det och jag kommer inte att påminna :P Nu får han visa vad han går för gubben ;)

Alla hjärtans dag vart jag ju uppvaktad på, den var ju då älskling kom och hämtade mig och Kimmie på BB. Då låg det en chokladask och en tavla på mitt säte som älskling hade varit och handlat innan han hämtade oss. På tavlan står det "glöm inte bort att du är värdefull" :) sötaste nosen ;)

nu ska jag städa, och sen sova.. så gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gulligt gjort av Dennis på alla hjärtans dag :)



Jodu, det ska bli spännande och se om André kommer ihåg att det är mors dag.. Jag tycker det känns lite speciellt iallafall, eftersom det är min allra första mors dag :)



Har du, som är kock, nått bra recept på vad man kan göra med en fläskfilé? Har ingen fantasi eller inspiration alls..

2011-05-28 @ 22:50:21
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det blev en ugnsstekt fläskfilé med potatissallad, bea och tsaziki.. glömde handla nått att ha till så vi fick ta vad vi hade :) men gott vart det iallafall :)

2011-05-29 @ 23:29:12
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback