Tattoo

Åh vilken härlig känsla, jag får fjärilar i magen när jag tänker på att jag och älskling ska tatuera oss i sommar! :D

Har verkligen längtat efter att få ha mina barns namn skrivna på min kropp.
Men min dröm har alltid varit att ha en drake (eller nåt liknande med vingar och svans) över hela ryggen, då vingarna går över skulderbladen och svansen slingrar sig neröver ryggraden, men nu har jag kommit in lite på att det ska stå ROCKSTAR (med a:et som stjärna) i en båge från skuldra till skuldra. Svårt de där!

Med barnens namn vette fan vad jag ska göra, jag och älskling var lite inne på att göra samma så det må ju vara nåt som båda känner att dom skulle kunna leva med för resten av livet + att det blir lite som förlovningsringar att ha samma:)

Men där hade jag funderat lite på att göra handavtryck av dom och att namnen ska stå i handflatan, och man vill ju inte riktigt låsa namnen tillsammans IFALL(!!) det skulle komma nån mer som oxå ska ha plats ;)

Så vill jag ha ett stort hjärter ESS på låret, och att själva kortet ska vara lite snedvridet lixom, och en tribal som går från nacken och framöver halsen och en stor tribal på överarmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback