Shnyggar till bilen :)

Sitter och väntar på att älskling ska komma hem med streamen som jag beställde till bilen, han är och ska fixa dit den och jag fick inte va med :( (litar inte på att det inte blir bubbligt om jag inte får assistera ;P ) men jag har ju farmor här istället och får mysa lite :)

i veckan eller nästa tänkte jag beställa nya lysen till bilen i smyg, synd att han har bilen på jobbet, annars hade det varit perfekt att passa på att sätta dit dom då, men jag kan ju se till att få hem dom så kan han få sätta dit dom, eftersom att jag aldrig kommer få görat om han vet om et'. Men kanske får hjälpa om jag har tur:)

Just nu sitter jag och provar mina nya lurar som jag beställde med lasse och som han skickade med farmor upp. Tänkte jag skulle låta Volbeat ta oskulden på dom och jag är ganska nöjd :) Är inte LIKA bastryck som i dom förra även fasst jag köpte exakt likadana :S Men jag vänjer mig nog ;)


Ska kanske ta och börja med maten snart, vi ska göra fiskgratäng! :D Gooodast.
Om jag inte minns helt fel tror jag älskling sa att av de maträtter jag gör är min fiskgratäng det gosaste näst efter chilli con' carne, så han blir nog glad när han kommer hem och ser vad det bjuds på :)


Pöss på er goa'!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tittade på ett tag och han och pappa klarade det där ganska bra. :)

2011-05-24 @ 17:12:50
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback