rastlös

Sitter och väntar på att Jessica ska vakna och höra av sig så vi kan gå och fika :)

Har nyss kommit hem efter att ha lämnat Theo på dagis, gått långpromenad med Kimmie och hälsat på Janina och Malvina en sväng.
Tänkte att jag skulle passa på att byta handtag på byrån som jag målat, till jättesnygga i smide som jag köpte igår, men batteriet i borren räckte till ETT (!) hål! (av tolv) Less jag vart! Så har satt den på laddning och det ska väl laddas i ett par timmar innan jag kan fortsätta :(

Kanske ska ta och vika tvätten som hängt på tork inatt medans jag väntar. Bäst att inte påbörja nåt alltför stort projekt för snart vaknar väl sötnosen och ska ha mat :)
Jo... vika tvätt blir det, och dammtorka resten som jag inte hann igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback