ledsen och förkrossad

är dom enda ord som kan beskriva mig nu.
Jag blir inte alls glad om jag får veta att jag sårat människor,
speciellt inte om jag gjort det omedvetet.
Mycket är pga bloggjäveln, fitt-facebook och mitt usla ordval.

Jag kan använda ord som är självklara för mig, men som av den äldre generationen kan på ett väldigt negativt sätt verka stötande tydligen, och så vill jag verkligen inte att det ska vara.
Jag vill inte mista min familj som är viktig både för mig och mina barn,
bara för missförstånd som kan uppkomma pga mitt skrivande.

När det gäller facebook finns det andra anledningar också.
T.ex satt jag om en nära vän♥ och pratade om att det är helt sjukt
egentligen att man ska måsta sitta där och umgås istället för att träffas.
Dessutom finns det så många som lägger till en bara av ren nyfikenhet och sånt hatar jag.
Vill folk veta något om mig eller mina barn kan dom höra av sig eller komma hit och hälsa på.

Jag vill inte heller lämna ut vårt familjeliv eller mina barn till utomstående.
Tänker inte heller skaffa blogg med lösen, eftersom jag står fast vid att ni kan höra av er om ni undrar hur vi har det eller vad vi hittar på om dagarna.

Funderar eventuellt på att starta en annan blogg där jag inte utelämnar något om oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback