fixat och trixat

Passade på att putsa lite fönster och byta gardiner ikväll när jag haft lite avlastning, så nu är det bara fönstret på Theos rum kvar :)

Älskling har varit hos andré hela kvällen så jag passar på att lyssna lite i lurarna nu när pojkarna sover tills han kommer hem:) Det är lite trixigt att få dom båda att somna samtidigt och man får hålla på och springa emellan, men efter lite stök och bök löser det sig ;P
Man lär sig lixom att hitta lösningar i allt eftersom.

Har börjat jobba lite smått oxå, jobbade i söndags kväll, och som jag hade gruvat mig samtidigt som det kändes kul :) Men jag gruvade mig säkert bara för det var typ 4 och en halv månad sen sist, men bara jag var på plats rullade det på som det skulle och det kändes bara kul att vara tillbaka. Kommer att hoppa in lite kvällar och helger i sommar, kan inte börja på min tjänst förrän Kimmie får börja på dagis eftersom Dennis jobbar, och med tanke på hans jobb tror vi inte det är aktuellt att han är pappaledig.

Får dock se hur det går för dennis att vara hemma med båda 2 själv när jag jobbar. till en början blir det nog tufft eftersom han inte är van, men han vänjer sig nog :) Man växer som in i att leva på ett visst sätt, ett sätt som är underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback