Dilemma..

vet inte alls hur man ska göra med Theos 2-årskalas. det är bara 2 veckor kvar och jag som tänkt att jag skulle baka massa innan och stoppa i frysen har inte kommit någon vart.

När han fyllde 1 hade vi middagsbjudning, men funderar på att bara ha fika nu.
Funderar oxå på att göra en "gästtavla" så alla som kommer får skriva ngt fint och sen sätter man dit foton från kalaset, en brilliant idé jag kom på härom kvällen :)


Idag har det varit slött, pappa har inte varit hemma, men vi andra har nog varit lika sega. ska ta och fixa nån mat nu snart och efter maten far älskling och fiskar, så om regnet fortsätter att hålla sig borta tar jag med mig pojkarna och går ut en sväng till lekparken.

Men först ska jag försöka få Theo att sluta "poppa i mossan". (hoppa i soffan ;P)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Oavsett vad det blir och hur du gör så tror jag nog att Theo kommer bli glad. :) Påtal om det så har jag MASSA cerpentiner som jag tänkte att ni kanske kunde använda till hans kalas. Annars kommer dom bara ligga här hemma och samla damm. ;P

2011-05-28 @ 21:19:13
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback