Ännu en dag..

håhåjaja... Då var det kväll igen och ännu en dag har passerat..

Var ju och skulle väga lillskrutten idag, och sen förra veckan hade han gått upp 400 gram,
han är faktiskt inte så liten längre :P
Efter det mötte vi upp pappa och storebror på fiket,
dom hade André med sig så vi fick lite sällskap med:)
Sen gick vi hem och jag fick (hör och häpna) Dennis till att diska ;)
så jag och Theo röjde och flyttade om lite i garderober och klädkammarn,
vilket ledde till att jag hittade massa gardiner som jag glömt att jag hade,
så jag var ju tvungen att byta i vårat sovrum och matrummet:)
Vart faktiskt rätt nöjd med matrummet, fan vad påhittig jag är egentligen.
Jag gillar ju att ha lite annorlunda mot alla andra, och jag tycker det jag gör blir bra.

Efter maten kom Monica och Kenta över och jag och Monica stack till
Janina och Jimmy för en spännande "Spökkväll" ;)

Nu ska jag försöka ha lite chips-film-myskväll med min underbara älskling
innan det må sovas, Så haet bra så länge ♥

Matrummet:


Hängde toffsar på panellängderna, ÄLSKART!


Vardagsrummet gjorde jag härom dan,
Tyckte det med vart rätt ok! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Everybody must have tassels ;) Det vart riktigt snyggt! :)

2011-03-25 @ 23:34:19
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad fint ni har hemma !

2011-03-28 @ 07:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback