Mitt underbara liv..

Nu börjar jag bli väldigt trött..

..Så jag börjar längta till morgondagen då jag får vakna bredvid min älskling, redo för en ny dag med nya möjligheter.

Finns inte ord som beskriver känslan av att öppna ögonen på morgonen och det första man ser är något som betyder så oerhört mycket för en, en person som gett en det allra finaste man kan få: 2 fina söner, som tillsammans med sin fina pappa gör mitt liv värt att leva, och får mig att vilja kämpa för deras allra bästa in i det sista.
 Kommer alltid finnas för er!♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad fint du skriver! Men håller med dig, det finns inga ord i världen som kan beskriva det man känner och hur mycket man känner.

2011-03-26 @ 13:52:45
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback