HAHA!

HAHAHAH!! Ringde ett kuligt samtal till syster nyss som lät ungefär såhär:

Hon: Hallå?
Jag: vagöru?
Hon: Hej.
Jag: Men vagöru?
Hon: *stammar länge* ehh..ja.. jag är vaken.
Jag: Jamen va göru vaken då?? *smått irriterad på trögsyster*
Hon: Varför ringer du?
Jag: men hade du gått och lagt dig eller?
Hon: jaa
Jag: redan??
Hon: ja va e klockan då?
Jag: halv elva.
Hon: oj, då har jag sovit en timme redan..
Jag: jaha, hade du gått och lagt dig för kvällen??
hon: ja, jag trodde det var väckarklockan nu ja..
Jag: ja men ring imorn när du kommer hem då..


Haha! sötsyster.. istället för att säga att hon lagt sig när man ringer så säger hon "Jag är vaken"

Gullunge, kom till hoting snart och mys med oss :)


Syster när hon var här och hälsade på oss ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

Haha alltså kommer knappt ihåg något av vad jag sa när du ringde. Trodde jag skulle kliva upp för jag trodde det var alarmet som lät. Men jag ringer dig sen när jag har slutat! :-) <3

2011-03-25 @ 09:10:11
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback