Ge mig!

Som dom flesta redan vet så Hatar jag brända skivor,
jag vill ha äkta vara som jag dessutom betalat för, annars vore inte min samling värd nå.
Att jag som samlar på skivor skulle sätta mig och bränna vore som att en
konstsamlare skulle rita sina egna täckningar och pryda väggarna med.

Tyvärr har jag inte kunnat införskaffat så många efter man fick barn,
då pengarna prioriteras på annat, så önskelistan bara växer.

Minns förut då jag var själv som levde på min lön och hade en etta vars hyra
låg på 1700. Det var min ENDA utgift i månaden,
Resten spenderade jag på WE-butiken, BLOMMOR, skivor och filmer sprit och cigg.
Tänk om man ist hade levt som en normal person och sparat?


Iaf finns det massa skivor jag suktar efter, men dom 2 viktigaste just nu:





Den sista hade jag ett tag som jag snodde av pappa,
men dagen kom då han ville ha tillbaka den och jag saaaaknar mycket!

Dessa 2 album med Älskade Skid Row är dom bästa och det kanske är
lika bra att jag inte har dom med tanke på mina söner.
(Dom ska visserligen lära sig lyssna på riktig musik ist för Dennis jävla töntiga
Techno-larverier, UCH!) Men jag skulle inte kunna hålla volymen på "lagom"
nivå, vad det nu är? :S Det kommer iaf bli såhär i bilen när Dom blir
större : Mamma sätt på hårdrock, HÖGT! Så sitter mina sötingar och
headbangar iklädd svarta kläder och skinnjackor i baksätet ;)

(Eran mormor kommer sitta mellan er och skratta)
Hon som faktiskt representerade MUSIK för mig :) Tackar jag för!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du får väl önska dig i födelsedagspresent. ;P

2011-03-27 @ 23:33:28
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback