Exalterad!

Jag flög ur sängen som en fjäder imorse med världens leende på läpparna när Kimmie på sitt underbara språk låg och berättade att han ville ha lite mat. Sen har jag gått runt och sjungit och visslat hela förmiddagen. När theo har försökt hjälpa mig att vika kläder (slänga dom i tvättkorgen) har jag bara skrattat och tyckt han har varit hur rolig som helst. Har struntat helt i att han stod och borstade tänderna själv och dränkte toalettgolvet med vatten "är ju bara att torka upp" tänkte jag. (hade det varit annars hade jag suckat och tyckt att det varit jobbigt) :P


Hur kan det komma sig att jag är så fruktansvärt glad idag då? jo, vi ska till Brunflo och hälsa på alla dom bästaste! Dessutom ska jag få se lite bebismage, men jag undrar om det är så smart eller om jag kommer längta efter en till? En vän till mig ska ha barn om ca 2 månader och jag längtar som bara den!! :D

Kommer nog vara konstigt, eftersom jag inte sett henne med magen förutom på bild och henne är jag van att se pinnsmal! Så ska vi förståss träffa alla andra underbara  som förgyller min vardag, och få gå på stan lite.

Ser iallafall fram emot ett par underbart underbara dagar med älskade vänner och familj♥

Theo längtar oxå, han har tjatat om "Mammo busson" (farmor i brunflo) hela dagen och sprungit i fönstret och hoppas på att få se henne komma med bussen som hon brukar :P

Dessutom tänkte jag ta Theo till sin älskade mormor, så han får se vart hon bor, och förklara att hon ligger och sover under gräset, men att hon ser han hela tiden och vaktar honom när han sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback