Theos första akuten-besök!

Blir ett snabbt inlägg för jag ligger i sängen och ska sova.. :P

Men det har varit hur härligt som helst i helgen iaf.
Förutom att vi for 16.00 från hoting och kom inte till brunflo förrän 22.30.
Anledningen till det var att vi fick fara på akuten med Theo efter vägen och min farmor och min faster kom in och hämtade Kimmie. Theo började gråta, sa aj hela tiden och höll sig för örat, var ju livrädd att det skulle vara öronhinneinflammation så vi for ju raka vägen. Läkarn konstaterade att han var svullen i gången mellan näsan och örat så det hade blivit vakuum innanför trumhinnan, som gjorde att trumhinnan var helt innåtböjd. Han sa att det syns att Theo verkligen har ont så det var bara att ge honom alvedon och nässpray så svullnaden skulle gå ner. Det skulle förhindra att det blev inflammerat, och han är då bra nu:)

Har köpt lite scrapbooking - grejjer oxå så jag ska börja med gästtavlan till theos födelsedag:)
Ska ta och börja baka en massa oxå så det är klart tills på söndag då tuffingen blir 2 år :)
Har passat på att köpa lite presenter där nere och ett par nya skor, feta som satan och med döskallar på ;P Men det var inte present utan dom fick han då.

Om alla vi räknat med kommer blir det 22 pers med mig och Dennis :P fullt HUS! men det blir mysigt och Theo trivs med mycket folk omkring sig, och det är ju som sagt för hans skull så...

Bilder kommer, hittade nyss sladden till kameran så jag fixart imorn för nu ska jag sooova!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men stackars liten! :( Fasters skrutt. <3 Tur att han mår bättre nu. <3

2011-06-07 @ 10:02:58
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback