marknadshelgen

Sitter och dricker lite kaffe och lyssnar på musik som avslut på denna helg.
Det har ju varit hotingmarknaden så det har varit fart på byn, iallafall igår.
Jag trodde jag skulle gå i taket, vi MÅSTE flytta! Det går fan inte att bo här när det är dans eller liknande på byn! Theo som vanligtvis somnar mellan 8 å halv 9 på kvällen, somnade inte förän kl 11 Igår på grund av allt liv utanför sovrumsfönstret.

Iallafall... :P Vi var ut på marknaden idag med och kikade för igår satt jag och janina och sålde lotter för samhällsföreningen och efter det vart de så mycket annat, så skulle jag köpa blommooooor... (as usual)
Så när jag kom hem slet jag upp dom gamla ur blommlådorna och i med dom nya.
De gamla + jord och 2 tagethes som jag fick över, stack jag till svärföräldrarna och planterade åt dom :)

Och Teo är inte bra.. :( han har åkt på förkyldning och hosta och har typ tappat rösten.'
Igår morse vaknade vi av att han spydde ner våran säng, och det måste ha varit för att han svalt så mycket snor för efter det när han åt frukost med mig och pappa fick han ju behålla allt, och allt annat som han åt igår med. Men han är lös i magen och han kräktes litegrann en gång idag med, ska ringa och höra om det imorn om det är något som ska kollas upp eller om det kanske är så enkelt att han håller på att få kindtänderna.. det är ju en som tittat fram halvvägs har jag sett. Han visar ju som inget att han är klen heller, har samma hyperaktiva beteende som vanligt :)

Nä nu ska jag få älskling ifrån tvspelet så vi kan gå å lägga oss :) gonatt!

Kommentarer
Postat av: noemii

oj så jobbigt.

2011-07-12 @ 02:19:29
URL: http://noemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback