Att vara mamma + Bildregn!

är nog det underbaraste som kan hända en.

Jag minns när jag ivrigt tittade på graviditetstestet som jag hoppades så innerligt att det skulle visa possitivt, och det visade 2 streck. 2 sträck tänkte jag för mig själv och tittade på kartongen vad det innebar.. - Possitivt!! Va FAN gör man nu då?? Jag greps av panik!

Jag och Dennis var hos Lasse, så jag gick ut från toan och slet i dennis och sa att vi må fara hem, jag visade testet och kartongen för honom så han såg att det var possitivt, (han måste ha blivit chockad eftersom han inte ens visste att jag misstänkte nåt) Och han sken upp som en sol.. - VA FAN GÖR DU?? skrek jag.
Men vi ville ju... svarade han.
-Ja men fattar du vad det innebär?? Jag måste FÖDA!!

Tiden knallade på och jag fortsatte jobba tills 2 månader innan beräknad födelse, då vi flyttade ihop till en 2:a jag köpte här i hoting.

Och om några dagar fyller denna lilla goklimp hela 2 år! Tiden sprang visst iväg!















Lyckan och kärleken är oändlig♥ Vi fick våran lilla Theo som vi hade pratat så länge om :)

Sen skulle vi ju få tillökning och fick flytta till en större lägenhet,
Det var denna lilla buse♥


Jag ska vara ärlig och säga att en sån här bild är inte äcklig att lägga ut.
För ögonblicket när dessa "slembollar" kommer, är obeskrivligt
och även om dom ser ut så här, så är dom det absolut sötaste man sett:)

och han växer... FORT! nästan för fort ;P













Och man kan ju lugnt säga att det är brodeskärlek varje sekund :)
(Än så länge...)







Sen har dom ju världens underbaraste tjej att vara med,
lilla Malvina, som Theo prioriterar högst! :)







Detta är vårt liv i bilder, helt underbart!♥

Theo - 2009-06-12
Kimmie - 2011-02-13
Mammas & Pappas ♥an!

Kommentarer
Postat av: Emmz

Helt underbara bilder! Och vad fint skrivet! Blir alldeles rörd när jag läser. Kul med mycket bilder att kika på :)

2011-06-08 @ 10:38:09
Postat av: Millah

Vilka fina bilder:) Kram

2011-06-08 @ 11:34:38
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Carolina

Så himla fint inlägg. Och finaste familjen. :) <3

2011-06-08 @ 23:00:03
URL: http://acarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback