inge vidare..

Har dragit på mig mjölkstockning så nu ligger jag i högfeber och mår allmänt pissdåligt. Kände igår att det var nåt och jag sa till dennis flera ggr att jag kände mig febrig och på kvällen var jag så borta och hade så ont i kroppen och bara satt och frös så jag gatt kolla tempen och det var nästan 3 grader över vad jag brukar ligga på. Där hade jag ju förklaringen på varför jag inte mådde bra iaf :P

Natten har varit lång pga huvudvärken och att lillen vaknat hela tiden och skulle ha mat, och det är ju inte särskilt lockande att måsta till och amma mär man ligger i hög feber :P

ska ta och ta lite alvedon nu snart för jag känner att huvudvärken är på väg tillbaka..
Får se om jag kommer in och skriver nå mer snart :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jajjemen :) det är ju mkt roligare om man får lite respons på det man skriver :)

Tycker det är dags för dig att uppdatera lite också :P

2011-03-24 @ 21:19:45
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback