allmänt pladder..

Ja då satt man här igen då, theo ligger och sover, lillen och pappa ligger på soffan och sover, kvar är jag ensam vaken och vette tusan vad jag ska göra. Kan ju som inte gå nånstans heller för jag lär ju snart ska amma.

Och det är ju en sak som jag är så jäkla stolt över, att jag fått till amningen denna gång! Fan så jag har kämpat med det och det gav ju resultat iaf. Det är verkligen lättsamt att alltid ha maten färdig med sig och slippa tänka på det.

Och vad fort jag hämtat mig efter förlossningen tack vare amningen, eftersom den påskyndar ju läkningsprocessen av livmodern, snart är jag som innan och magen har försvunnit fort, lite lös i huden med den är ju iaf platt:) Fast det tog inte så lång tid efter att jag fick theo heller så..

Allting funkar bra här hemma med att vara 4 i familjen utom nätterna. Theo är lite orolig och ska helst vara vaken och leka när vi vill sova, så är han uppe med tuppen på morgonen så då får man inte sova heller :P, men det är väl övergående. Det händer så mycket i hans huvud nu med och han lär sig nya ord från dag till dag, utvecklingen går väldigt fort fram just nu så det kan vara av den anledningen han inte sover oxå.

Nä ska ta och slänga in nån bild nu sen må jag nog iväg på affärn och passa på att plocka lite här hemma!







också stolta storebror med mat kring fulla munnen :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbara ungar! :)

Kram

2011-02-20 @ 15:35:54
URL: http://johannacarolinehenriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica Engström

Åh så fina de är! Lillen är ju så himla lik Stefan på bilden när han sitter i stolen där :o <333

2011-02-20 @ 15:56:26
URL: http://jessengstrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback