ett tag sen

puh! Kom precis ut från sovrummet efter att Theo somnat.
Vet inte om han håller på att bli sjuk eftersom han typ vägrade att
sova trots att han var hur trött som helst och hostade lite då och då.

Dennis skulle bort till André och skulle vänta tills Theo somnat,
eftersom det kan bli lite svårt att söva han om lillebror är vaken eftersom att Theo har börjat med att man måste ligga bredvid honom tills han somnat efter att han bytte rum och säng.
Till slut vart jag så less så vi la oss i våran säng och efter mycket om och men
har han nu äntligen somnat. Jag skickade iväg dennis innan, kom ju på att han kunde ta med sig lillebror :P

Har börjat slarva med bloggningen igen, och jag tänkte faktiskt skriva igår,
men det var fullt upp hela dan.

Det började med att jag, Janina och Ronja for till strömsund, när jag och lillen
kom hem hade resten av familjen börjat äta så jag slängde i mig något från kylen
och hinner inte mer än svälja sista tuggan så ringer Janiina: Jimmy undra ifall ni ville komma och äta?

Haha:P Sen kom iallafall Janina, Malvina, Nathelie, jimmy och Crille hit.
Grabbarna satte sig i köket och spelade poker medans vi fruntimmer satt i tvrummet
och snackade med vin och cider, YTTERST trevligt! :)

Nä Nu snackar ja me linda så ´kanske jag ska koncentrera mig på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback