Suck vilken dag!

Den har varit aktiv, men jag känner verkligen av det nu när jag precis satte mig!

Stack ut med pojkarna kl kvart över tio imorse och skulle ta en långpromenad i finvädret, så jag gick till västra hoting. Vid preem såg jag genom Theos solbrillor att han sov, så jag stannade och fällde ner ryggstödet. Snackade med Janina i luren hela vägen dit och tillbaka oxå, så jag styrde dubbelvagnen med en arm :P

Tänk att man kan ha så mycket att snacka om trots att man träffas varje dag och snackar i telefon från morgon till kväll typ ;P sånt är kul :)

Carolina mötte oss iallafall på väg i på byn igen så vi gick till valån, väl där kom jag på att jag inte hade ätit nån frulle så jag var jätteyr och skagig, gick hem och mötte pappa och gav Kimmie lite mat, sen ut igen på blomster och ica med Janina, hem och upptäckte att Dennis och Theo inte var hemma så jag såg ju möjligheten att få STÄDA! (min favoritsyssla) Så jag Städa som bara tusan och dammsög å bar ner lite rat till källarn, det var Typ det jag hann innan dom kom hem och jag koka lite havregrynsgröt till mig för sen skulle jag och Kimmie skynda oss iordning för att fara till dorro tillsammans med janina och sola :)

Så nu har jag kommit ur duschen och ska föna håret, sen blir det sängen som skulle ha skett nu kl 22.00 egentligen :P



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback