hemma igen :)

Då var ett moment avklarat, kom nyss hem från att ha hämtat Theo och druckit en kopp kaffe hos janina. Han var så trött och somnade på en gång vi kom hem och kl 1 ska jag och Kimmie vara på hälsocentralen och kolla vikten. Och eftersom jag inte visste när älskling skulle sluta idag ringde jag faster till barna och hörde om hon ville komma och sitta här då så jag slipper väcka Theo efter en halvtimme för att ta med han, och det kunde hon. Men jag fick höra av svärfar att älskling hade slutat, så det vart så han kommer hem till Theo ist:)

Efter det ska man väl till med nån middag och vad det blir vette fan, har korv och köttfärs i kylen så det blir väl antingen eller. för sen har jag tvättstuga och då vill jag att det ska vara klart och undanstökat med middagen. Och jag hoppas för GUDS SKULL att dom fixat den tredje maskinen så man hinner tvätta och torka allt klart!! Blir så jävla less på denna slöa förening!


(Bäst att nämna att jimmy var hem på lunch när vi var hos janina oxå) :P



Theo och lillMalvina för tre månader sen :) Sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi, Theo har verkligen blivit stor! Fin bild på dem tillsammans :)

2011-04-06 @ 19:07:01
URL: http://jazzup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback