härliga vardag

hallu!
Denna dag har mest bara sett ut som dom flesta dagar gör nu mera.
Dvs: kliva upp och mata, byta på pojkarna och klä dom.
sen släpa dom till dagis och lämna Theo.

Idag råkade vi vara en kvart för tidig till dagis fasst jag trodde vi var sen,
eftersom Theo fick för sig att skita precis när jag skulle till att ta på han overallen :P
När ag och Kimmie kom hem slängde ag mig in i duschen och sen kom Carolina.
efter att jag vikit in lite tvätt och hett igång en ny maskin käka vi lite frukost,
sen skulle jag på mammagrupp :)

Gick därifrån med Nettan och Janina till dagis för jag skulle hämta Theo och
Nettan skulle hämta lilla Erik :)

Jag och Janina gick sen till affärn och köpte energidryck och satte oss på
en lodisbänk och snackade lite i solen med barnvagnarna.
Sen hem göra middag och sen iväg och simma och hemma nu.

ska ta och gå i säng nu så man orkar med morgondagens bravader med aktiva barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback