Baaaakis..

..eller fortfarande full rättare sagt.
Det var det jävla rödvinet som satte slint i huvet på mig, + att jag levt på keso och grönsaker till middag några dagar. Är ju synd att det sprack som gick så bra, men imorse ropa jag och hörde med älskling om han hade nå ostkrokar kvar som jag köpte åt han igår. Det fanns de så han kom in med påsen och jag låg i sängen och vräkte i mig näve efter näve. Tordes inte riktigt kliva ur sängen :P Men när jag äntligen tog mig upp slängde jag i mig en billy´s-pizza oxå! eller ja, jag gav bort halva till älskling. Och jag har aldrig varit så sugen på snusk-kebab som nu men där går gränsen...ELLER?


äh.. får simma dubbelt så många längder imorn ist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback