Händer detta??

Ja då var man här igen då.. bloggen som försvann har väl kanske kommit tillbaka som det verkar.

Med mig är allt bra och rullar på som det borde och fullt upp om dagarna.
magen växer så det sprakar och det börjar närma sig mitt utgångsdatum ;P haha!
15:e februari säger dom att det ska ske, men vi får väl se hur det blir med det..
Min livmoder är väldigt stor för att vara gånget den tid jag har gått
säger barnmorskan, så jag ska boka tid för ett till ultraljud för att kolla om det
är bebis som är stor eller om det är mycket fostervatten,
för om bebis är väldigt stor får dom snitta mig, jag orkar inte trycka ut nån
5-kilos-klump :P
Jag känner iaf att paniken kryper över mig nu när det börjar närma sig.
När jag väntade Theo var jag dörädd för förlossningen vill jag lova, men nu när
jag har varit med om det en gång är jag 10 ggr räddare TROTS att min
förlossning med theo gick otroligt bra för att vara förstföderska och jag gick
knappt sönder eller blödde nåt.

Får se om jag skriver något imorgon, för jag ska iväg och jobba nu så jag måste förbereda frukost och grejer, men en bild på magen kan jag ju bjuda på innan :)


Kommentarer
Postat av: veronica :)

det är bra, syster!

Det är bra att bloggen är tillbaka igen.

:)<3

2010-11-26 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback