Hittar den inte! :(

Här sittar jag och HIM:ar (lyssnar på him)
Ville valo är min älskling! Men det är ju iof alla som sjunger eller har med musik att göra :P Annars så är jag inte på värsta bästaste humöret, jag har tappat min töjningsstav till örat så jag får köra på det provosoriska, nämligen:

En pennkork!! Aja, det har ju funkat nu iaf, men jag var tvungen att ta ur den när jag och theo var på affärn imorse. Kunde ju lixom inte gå ut med en pennkork i örat!!? Aja, hoppas iaf jag hittar den riktiga staven innan theo gör det och sväjler den.

Nu ska jag ta och läsa lite ur "Toffs bok" Skitbra verkligen! Jag rekomenderar den starkt! Jag trodde det bara var nån konstig tråkig bok, men läste bara för skojs skull första sidan och höll på och garva ihjäl mig på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback