jippikajeey

Nu är det så här att jag är jääätteglad!!
Nu är det färdigt att på onsdag åker vi till stan, och blir kvar till söndag.
Känns sååå skönt att få komma bort, och att få träffa alla.
Ännu mer possitivt är det ju att min faster och min kusin från piteå oxå kommer!
Dom träffade jag sist... jag vet inte när. Ska bli hur kul som helst! :)

Har inte gjort mycket idag, dagen började med att älskling gick iväg till sin nya praktikplats kl kvart i 7, och strax efter det ringde dom en jobbarkompis och undra om jag ville jobba, men det går ju inte när inte Dennis är hemma eftersom barnvakter saknas :( Man skulle ha bott i brunflo, då hade man haft nån när som helst. Aja, trist bara att vara tvungen att säga nej till jobb :(

Karolina har iaf varit här idag eftersom jag har sprungit i tvättstugan :)
Så nu har jag suttit hela kvällen och vikit tvätt som snart ska packas ner i resväskorna tills vi far. Skrivit en lista har jag gjort oxå på allt som ska med, och planera hur vi ska göra,ar vi gjort. Haha, det är inte bara att åka nu för tiden när man har barn. Det är så mycket som inte får glömmas, och så mycket att göra innan man far så allt måste planeras för att man ens ska komma iväg nån gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback