Tungandat..

Ush, nu mår jag inte så jättebra.
Det började med ont i luftrören i ett par dagar och nån enstaka hostning då och då. Men nu idag är det värre, jag har inte kunnat stå knappt, för jag har haft så ont i höger lunga bak. Nu är det i båda lungorna och både fram och bak. Gör ont när jag andas in, och jag måste ta i för att få ut luften.

Jag ringde 1177 och fråga vad dom trodde. Tanden där såg att jag har satma så hon tyckte jag skulle prova med astmamedicin. Och nån sån hade jag väl inte hemma? Det var länge sen jag hade nån, har plågats av ansträngning och pälsdjur ist.

Jag har inte tyckt att det har behövst efersom jag har lärt mig hur mycket min kropp tål att ansträngas, och att jag inte ska vara uppi pälsdjur fär länge. Men Dennis for och lånade av sin syster, så jag har tagfit bricanyl nu. Jobbigt med hjärtklappningarna och att man blir så jävla darrig att man knappt kan gå, men det lär ju bli bra i luftrören iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback