Så här tycker jag.

Hejhej, så här tycker jag:

Man straffar inte barn! Barn gör inget som gör att dom förtjänar straff!
Med straff menar jag att ta i öra, smisk, skamvrå, utegångsförbud etc.
Alla tycker såklart olika. Men jag tycker inte att man ska behöva ta till något sånt för att lära barn vad dom får göra och inte. Det är klart att dom måste utforska och tänja på alla gränser för att se vart dom går! Det är så dom lär sig av "sig själva". Jag tycker att det borde räcka med att förklara för barnen vad dom inte får göra och (VIKTIGT) varför!

Men det är som sagt vad jag tycker och jag säger inte att alla ska tycka så, så klaga inte och säg att jag har fel!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush så hemskt, måste ju lära barnen va som e rätt å fel men inte skja man ju straffa barnen så tex genom att slå. Ush



Intressant blogg. Ser att Chantelle oxå designat din blogg:) Följer dej på lovin nu, hope u too

2010-05-10 @ 21:31:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback