Packning

Hehe, har legat lite på latsidan när det gäller bloggen nu ett par dagar.

Idag började det inte bra för min älskling iaf som vaknade för sent, vilket innebär att han hann inte sätta sig med morgonrocken framför tvn och mysa med macka och te imorse, så efter att jag och theo duschat och ätit frukost gick vi över med mackor till honom:) Promenaden ledde till carolina så jag fick en kopp kaffe och theo sov ute i vagnen.

Jag måste börja packa snart oxå, så jag har hunnit packa bilen när älskling kommer hem. Vi ska ju inte åka förän imorn, men vi sa att om vi packar idag kommer vi iväg på en gång imorn. Det är ju bara synd att musiken i mina lurar nu är sååå bra och att jag inte kan slita mig:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback