Jävla fläskpadda man är!

hej hopp gummisnopp!

Har varit hos älsklingens föräldrar ikv för att han skulle skruva bil.
De vart ju sent som ini tusan, klockan bara sprang iväg.
Så när vi kommer hem och parkerar bilen kom jag på tvätten, som fortfarande låg i maskinerna, så jag sprang ner i tvättstugan och hämtade allt utom underkläderna, utan dom slängde jag in i torktumlaren. Allt annat hänger på tork nu och så har jag diskat och gjort frukost till älsklingen tills imorn.

Sitter och äter lite glass nu och väntar på att torktumlaren ska bli kvar så jag får gå och lägga mig. Och det här är helt sjukt!! Jag vräääker i mig glass!! Hela tiden, glass är det bästa jag vet! Idag såg jag nämligen min själv i spegeln! Vilken tydligen var allt för länge sen, (alltid annars när jag passerar den har jag theo på höften och har bara tid att kika på han) HAHA! först var jag tänkt att säga, >hej fläskpadda!< Men kom ju att det faktiskt var mig själv ´jag såg. Fan, tänkte jag, sommarn e typ här och så här ser jag ut! De går inte, men jag älskar ju glass och liver lär ju vara till för att njuta av? Ja, så är det och det kommer att bli myyyycket mer glass i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback