handla, tvätta, träna

Hejhej, sitter vid matbordet och kollar runt lite på fb och nåra skitbloggar :P
Har diskat, matat och duschat theo, funderar på om vi ska gå ut en sväng?
Tvättstugan har jag ju idag, jag som var tänkt att träna, måste klämma in det nånstans..

Fick ett samtal från ö-vik tidigare idag, de va chefen som undra om jag kunde vara i ösd på sjukhuset och jobba på lördag, 8.00-22.00. Det vart jag ju överlycklig över, så vi åker imorn och kommer hem på söndag, så vi slipper åka mitt i natten.

Nä, barnbidraget har ju som sagt kommit idag, så jag ska nog ta och gå på affärn och handla lite. Ganska tomt här hemma nu så här innan lönen och de kommer :P hörs senare!





åååååå! Världens sötaste unge! Mamma älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback