hallo!

Hejsan!

Ska typ gå å sova snart, men tänkte väl skriva lite innan då.

idag var Dennis och hjälpte sin far med bilen. Så ringde han efter ett tag och sa att dom hade blvit sugna på hawaikassler när Don hörde att vi skulle äta det och föreslog att vi åt det där tillsammans. så jag tog sakerna vi hade, gick med karolina på affärn och handla resten. När vi kom dit hjälpte jag deras mor lite med att nåla och klippa. Hon höll nämligen på att sy gardiner.
Sen lagade jag mat medan hon fortsatte med syandet, dennis och hans far var i garaget och carolina passade theo. Maten vart god, speciellt tillsammans med ett glas vitt :) En stund efter gick vi hem och Dennis pappa följde med för att spela lite wii och dricka nån cider.

Nu sitter vi och kollar på en film och ska sova efter den.

Haha, ja det var min dag. Lika tråkig läsning som vanligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback