Fika =)

Hejhej!

Är hemma nu. Slutade kl 11 idag, och då kom mina älsklingar och hämtade mig för vi skulle till dorotea på banken. André åkte med oss oxå för han skulle till dorotea och hämta en dator. Efter banken vart det ett besök på fiket i dorro för lite kaffe och kaka:)
Vi ska tillbaka dit nån dag oxå för att öppna ett sparkonto till theo, där vi kan sätta in alla hans pengar och börja ha regelbunden överföring varje månad. Kan ju kanske behövas till moppe och körkort:)

Nu är älskling och snackar lite där han ska börja prektisera på måndag. Förhoppningsvis kommer det leda till jobb så vi håller tummarna stenhårt nu!! Hoppas bara att han får vara ledig fredag nästa vecka så vi kan åka till mina käääära i stan på torsdag och vara några dagar=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollade igenom kissis gamla inlägg och då kollade jag också på kommentarer och då såg jag din kommentar och då ville jag kika in på din blogg och det är verkligen jätte fin blogg du har :)

2010-05-10 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback