Äckelpollen!!

Ush!
Håller på och nyser mig till vansinne tror jag!
Sommaren är på ingång, vilket innebär att luften är full av dessa små gula
prickar: POLLEN!!
Det är nog det värsta på hela året, och jag kommer aldrig ihåg
från år till år vilken allergimedicin som är bäst!
(kom inte med tips, för alla tabletter fungerar olika på olika personer)
Min söta farmor skickade upp nånting med posten som visade sig vara
värdelös iaf.

Får se hur det slutar, lär ju inte kunna sova inatt eftersom jag är täppt.
Jag måste kunna andas med näsan när jag ska sova..

Imorgon hoppas jag att det är finfint väder iaf så man kan gå ut en sväng
utan att vara tvungen att ha bilen på grund av att det blåser så Theo tappar andan!



Gammal bild som älskade syster knäppt:)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Söt blogg:) Kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin om du vill:)

2010-05-04 @ 02:34:48
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nikita

Pollen är väl inte det bästa som hänt oss stackare som mår dåligt av det. Dock kan jag sova, men känner av det. Lider med dig!

2010-05-04 @ 03:00:35
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback