Varsågod Rebecca ;)

Haha! rebecca är på mig om att blogga så hon har nåt att göra.
Bäst att göra det nu då så jag har nån barnvakt om jag må jobba! XD
Nej då, men jag har faktiskt varit iväg och träffat en dam idag.
Jag ska nämligen hoppa in som vikarie hos henne som personlig assistent!
Verkar jättetrevlig så det blir nog inga problem!

Jag har min första dag nästa vecka så jag ska skola in mig lite innan=)

Annars har det inte hänt mycket sen sist jag skrev :P
Har faktiskt inte så mycket att skriva om jämt.
och det känns faktiskt som om det mesta jag skriver bara är skit,
men ni läser ju på eget bevåg, eller vad säger man? :P

Hej så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du skriver inte alls bara skit :) jag brukar sitta och skratta när jag läser din blogg, du har nästan alltid något skojjigt/tokigt att säga ;)

2010-03-15 @ 22:33:27
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback