Utmanad av jessica

Kopiera utmaningen på din blogg.
Länka till personen som gett dig utmaningen.
Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
Välja andra bloggare som du vill utmana.
Länka till deras bloggar.

Jag fick utmaningen från Syster Jessica Nu ska jag alltså berätta 7 fakta om mig själv.

    Mitt stjärntecken är kräftan
    Jag Älskar att småäta på kvällarna
    Jag älskar foton och ramar, vill ha de överallt
    Min favoriträtt är korv och makaroner Wierd, i know...
    Jag är utbildad kock men hatar att laga mat! (hemma iaf)
    Jag har VÄÄÄÄÄRLDENS insektsfobi!!
    Jag saknar min mamma och tänker på henne varje dag, det kanske inte märks men det gör jag.
    Hade inte velat något hellre än att få visa upp min lilla son för henne och se hennes reaktion.
   

Jag utmanar

 Carolina och johanna 

Vill du oxå göra denna får du kopiera och länka till mig ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

MEN! Va taskigt. >__< Jag gillar inte såna där, men ändå måste jag göra dom. >< xD

2010-03-03 @ 19:58:10
URL: http://carolinadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback