kokolo

Nu kanske jag skulle kunna skriva ett litet inlägg.
Theo står naken och  nybadad i sängen och skriker : DADADADADADA!!! Och gungar fram och tillbaka.
Så säger man Bu och kollar på honom så skrattar han :)

Aja, var och solade igår med rebecca, fy fan va skönt!
Detta hade jag väntat på länge, och nu gäller det ju bara att hålla efter fram till sommaren
Så folk inte blir bländade när solen skiner på mina glaciär-blå ben!

Jag är lite förkyld så vi får se om det blir nå "ute" idag, skulle ju iof va skönt
i det fina vädret och theo behöver friskluft varje dag så...
Som tur är så är jag ju bara förkyld i näsan, så jävla jobbigt om man har hosta å
sån skit.

Nu ska theo få en blöja så han inte pinkar ner sängen,

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback