Kväll

Hej!
Gud så jag har nyst idag! Har fan varit tvungen att hålla för ögonen så dom inte ska ploppa ut ur huvudet! Dessutom får man så ont i huvvet och tårarna sprutar!
Aja, saken är den att jag blir så fruktansvärt irriterad av att vara förkyld, och att då Theo är överallt samtidigt och käkar blomjord ur mina älskade palmer gör ju inte saken bättre.

Just ja, Idag när Theo sov lunch passade jag på att umgås lite med mina blommor och ha lite blommvård.
Kan kanske ha att göra med att jag har haft en mammadag idag. Det innebär att min mamma finns i mina tankar hela tiden, typ som om hom är och hälsar på i mitt huvud eller nå.
Vet inte varför det är så en del dagar men.. Mamma hade iaf stort intresse av blommor, så jag kanske skulle se det som en pik då - att det var hon som tyckte mina blommor skulle pysslas om lite :P

Aja, ska kolla klart på dessa älskade, fina hemmafruar i Hollywood nu och sen ska jag försöka sova, om jag kan det med min igentäppta brännande näsa :(

Hörs sen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback