tröööök!

Sitter och har tråkigt. Min sjuka son ligger och sover, min man är och besiktar nån bil i vilhelmina, men kommer nog snart.
Jag håller på att bli sjuk jag med och känner mig hängig, snoret rinner och ont i huvve!
Annars var jag tänkt att städa idag men vi får se. Bara älskling kommer hem lär jag nog kunna göra ett ryck.
Det är ju som det är ifall Theo vaknar oxå. Då går det inte att göra annat än att springa efter han.
Han ska klättra i allting och leka med allt han inte får leka med.
Han älskar t.ex att slälla sig framför tvn och slå på den:P
Men det är kul att han börjar bli så aktiv. Man ser verkligen från dag till dag hur hn utvecklas
och lär sig nya saker.

Hoppas bara han blir frisk snart så han slipper den jobbiga hostan.

Har betalat räkningar idag och blev glatt överaskade, hela 1000 kronor kvar efter allt är betalat!
Då kanske vi tilloch med kan äta mat varje dag denna månad=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback