trallala

Hejsan!

Nu har jag skrivit klart ett brev åt älskling som han måste skicka.
En överklagan rättare sagt.
Och trots alla jävligheter, så är jag så glad idag! Känns underbart!
Det har hänt så roliga saker som kan innebära att allt kan lösa sig så småning om.
Jag hoppas som faan iallafall!

Annars har inte min dag varit så händelserik, Carolina kom hit och käka lunch idag,
så jag passade på att springa och handla medan hon var här så jag slapp släpa med mig Theo. Sen när jag höll på och laga mat kröp Theo iväg och drog i sladden till kaffebryggarn så det for kaffe över hela köksgolvet! Då var det bara att ställa sig och skura mitt i allt, och vad ledde det till?
Jo, överkok spagetti! Men det funkade det med:P
'
Nu ska jag kolla på Håkans bar!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback