Musiclover

Är så förbannad just nu.
Hittar inte sladden till lurarna.
Jag som skulle ut och gå med mina monsterlurar för det var så
länge sen jag lyssna på musik när jag var  ute.
Jag började lyssna på alla låtar på telefonen och ville inte sluta för att gå ut och gå med theo.
Då kom jag ju på idén att jag kunde ta med mig musiken ut.
Alla lär väl tycka att man är skittöntig när man kommer ut med dom stora lurarna,
men har jag brytt mig tidigare? Nä.

Ska ta och fortsätta leta dom nu så vi kommer ut.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: kalle

ne men du har väl aldrig brytt dej om hur folk ser ut på byn

2010-03-08 @ 16:30:45
Postat av: Bianca

Vilken fin blogg!

2010-03-08 @ 22:33:38
URL: http://biancal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback