kondomer med k*ksmak?? Varför inte lixom?

Jag och älskling har precis sett film och myst nu:)
"Year One" kollade vi på och jag rekomenderar den.
Den utspelar sig typ för 2000 år sen. (Hörs på namnet)
Handlar om folket då, bara det att dom har humor och är mycket kåtare än vad 
Jag skulle kunna tänka mig att dom var då. Sjukt rolig faktiskt med många bra och kända
skådespelare.

Hade vetat sett en film som gick på ettan ikv "1408".
Det var en skräckis som handlade om hotellrummet 1408, där aldrig någon checkade ut irfån.
En författare tänkte bevisa att det var en myt gemon att ligga över i rummet en natt, vilket han
skulle få ångra tydligen.
Men min man blir så skraj efter såna filmer så det vart inte av :P

Nu ska jag kolla klart på Boston Teaparty där Philip och Fredrik försöker komma fram till varför
Det inte finns kondomer med k*k-smak. De tycker nämligen att kändisar ska donera sin egen smak!

Sen blir det godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Neo Babe !

hahah klockrent med kondom med kuksmak :)

Men ska man suga på kondomen o inte kuken? :P



hur som helst :D din blogg e grym , men skulle du kunna fixa header? ofc så får du en länkning :)

2010-03-06 @ 08:30:02
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback