Grattis min lilla rockprinsessa!!

HAHA! Min tokiga lillasyster har "råkat" vunnit en tävling.
Det är så att hon ÄLSKAR tokio hotel och ska se dom i sthlm på torsdag:)
I lördags fick hon en länk av en kompis, Det visade sig vara en tävling där man kunde vinna en träff med grabbarna. Tro på fan att den skitungen vinner!!!! Liiite avundsjuk blir man ju lixom:P




SÅ jävla kul för dig gumman!! Du får nypa snygg-Bill nånstans från mig ;)
Lääääängtar tills du kommer hit vecka 10!
Puss i pannat på dig!... och angående er andra : Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG ÄR GRYMT LYCKLIG!! :D <3

2010-03-02 @ 13:48:19
URL: http://jessengstrum.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Jag är så grymt glad för Jessicas skull! :'D Jag är även väldigt glad över att jag länkade (a) ahaha.

Men även att hon vann, det kunde man aldrig tro! om någon förtjänar det här så är det Jessica :)



(Såg det du kommenterat på okej.se där jag hittade dig)

2010-03-04 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback