gobai!

nu sitter jag och käkar middag innan jag ska iväg på "inskolning" där jag ska börja vikariera. Theo Har nyss tryckt i sig en portion mat som var den största jag sett typ :P Trots det sitter han och pillrar i mina makaroner och stoppar i munnen:P
Carolina kommer hit och ska sitta med theo lite, med tanke på att jag börjar samtidigt som älskling slutar.
Därför behöver ni ngn som kan sitta mellan halv 4 till kvart över typ:P

Så ni får önska mig lycka till så hörs vi.

(Slänger in nån bild på hur theo såg ut när jag väckte honom för en stund sen)





Ser ni blåmärket i pannan? :(


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men vilket blåmärke! :( vad har han skallat för något? Eller vem ;)

Du, vi kan ju gå på brismark någon gång när min mamma jobbar så kan vi sola där! Kostar typ 40 kronor. Skulle vara skönt med lite färg på kroppen igen :)

2010-03-17 @ 20:19:01
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback