fullo

Hallo!
Idag har det varit fullt upp.
Klev upp imorse och kom på att theo skulle vaccineras idag.
Så det vart till att stressa iväg, Jag trodde jag skulle rinna bort när vi kom fram!
Sen gick vi till Dennis farmor och farfar för átt jag skulle lämna lite plastburkar
som var deras. Sen gick jag och theo på affärn och handlade lite.
Efter det mötte vi Carolina, gick på ica och hämtade ut ett paket och fäljde henne
hem där jag drack lite kaffe. Hon följde oss tillbaka sen och passade theo lite så jag fick
städa, dammsuga, skura, putsa hela bedrummet osv. Hon Gick när dennis kom
hem så vi käkade då. Sen har jag diskat, putsat fönster och dammtorkat.
Nu ska jag ta med mig en kopp kaffe ut och röka, sen ska jag vänta på  carolina så
Vi kan gå ut och promenixa!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi har tävling på bloggen där du kan vinna posters!



kram

TTS-tjejerna

2010-03-24 @ 08:04:54
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback