Fick en kommentar...



Tur iaf att jag fick reda på vem du är..*host* Säcken..
Vill ni till eran förvånan veta vem detta är, skriv och fråga mig på FB..

Om vi säger så här, Vilken normal person som har fått sitt barnbarn antastat av
ett peddo, men vägrar att anmäla peddot för att få golvet hemma färdiglagt
av honom först??

Du verkar inte heller vara så jävla duktig på att ta reda på information innan,
Saå då ska du fan inte komma och kommentera massa påståenden i min
blogg..
Du har fan ingen aning om vad mitt inlägg "skärp er!" Handlar om och
varför jag skrivit det! Håll dig ifrån mig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är en plåga för fler än dig och jag har sagt lite olika saker till denna människa också och trodde det var det du syftade på med ditt inlägg

2010-03-31 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback