En dag ur mitt liv, Baserat på en verklig historia.

Det var en gång en flicka som var med sin skolklass + 2 paralellklasser i fjällen och åkte längdskidor. En friluftsdag med andra ord. Denna flícka, (vi kallar henne flickan) och 2 kompisar till henne- Sofie och Nikkan var så fruktansvärt less på att skidorna aldrig ville åt samma håll som dom själva och Började dryga sig med lärarna. De satte sig och fikade mitt i allt, de försökte smita och gjorde allt för att bara få komma hem utan en meter till med skidlävlarna.

Efter ett tag när de åkte med läraren som skulle vara den sista för att se till att alla kom med, sa Sofie plötsligt: Jag måste kissa, så hon klev av skidorna och traskade in i skogen med snö djup som hela hennes ben.
"Flickan" och Nikkan var oxå nödig, men efter att ha sett hur Sofie försvann i snön ville de inte gå av spåret.
Deras lärare Åke sa att de bara kunde sätta sig vid spåret eftersom att han var sista man, och det skulle inte komma någon efter oss. "Flickan" kände medan hon satt och hukade att det tryckte på lite för nummer 2. Hon tvekade lite men insåg att de inte skulle vara i kontakt med nån toa på flera timmar så hon tryckte på.

Hennes kompisar skrattade eftersom att läraren som hade vänt sig om för att inte se ropade: "Är ni inte klara snart? Det luktar bajs"
Sofie och Nikkan ropar:Det kommer nån "Flickan"
Hon hade nämligen inte tänkt på att det fanns andra än vi från skolan var i spåret och åkte. Hon slänger en blick bakåt och ser FOLK!!! Hon slänger sig framåt och gömmer sig bakom sina kompisar. Pensionärerna kommer, tittar på oss och bajset och skrattar.
"Flickan" tänkte: Detta blir en incident jag seeeent kommer glömma.

"Flickan" är jag...



Kommentarer
Postat av: mitt ip

haha nästan som när den stora älgen hade varit framme

2010-03-16 @ 22:01:55
Postat av: elin wikman

HAHAHA! skrattade lika mycket om inte mer än första gången jag fick höra historien! :D hahahaha

2010-03-19 @ 00:25:40
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback